Belediyemize Memur Alımı
Belediyemiz kuruluş teşkilatı itibariyle işçi ve memur kadrolarından müteşekkil olmaktadır. Daha önce de yine sosyal medya üzerinden yapmış olduğumuz duyurularda da belirttiğimiz üzere, İşçi personel alımı için yerel imkanlar kullanılabilmektedir. Ancak memur alımları için yerelden seçme imkânı bulunmamaktadır. Tüm memur alımları ÖSYM tarafından KPSS puan sıralamasına göre ve Türkiye geneline açılan ilanlarla alınmaktadır.
Belediyemizde görevlendirilmek üzere, Gümüşhane nüfusuna kayıtlı (Öncelik beldemiz nüfusuna kayıtlı olan) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 74 üncü maddesine göre kurumlar arası nakil yoluyla (İnşaat Mühendisi, İnşaat Teknikeri, Memur vs.) aşağıdaki niteliklere sahip personel alımı yapılacaktır. Naklen atanacak personele ilişkin başvuru şartları ve usulü aşağıda belirtilen esaslara göre yapılacaktır.
Başvuru Şartları:
•Halen herhangi bir kamu kurum veya kuruluşunda 657 sayılı Kanununa tabi devlet memuru olarak çalışıyor olmak,
•Hakkında devam eden veya sonuçlanmış adli/idari soruşturma bulunmamak,
•Erkek adaylar için askerlik ile ilgisi bulunmamak,
Başvuru Şekli:
Atanma şartlarına haiz olan ilgililerin, başvuruda istenen belgelerle birlikte Belediyemize şahsen veya aşağıda yazılı iletişim adresine posta yoluyla başvurmaları gerekmektedir.
Başvuruda İstenen Belgeler:
1- Nakil Dilekçesi.
2- Görev Yaptığı Kurumdan Onaylı Hizmet Belgesi.
3- Özgeçmiş.
Adres: Kaleönü Mah. Atatürk Küme Evler No: 2 Tekke/GÜMÜŞHANE
Telefon: 0456 242 22 00
E-Posta: bilgi@tekke.bel.tr